meta

Contact

Heb je een vraag of opmerking? Neem dan contact op via het onderstaande contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected].

Veelgestelde vragen

Hier kun je antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Klik een vraag aan om het antwoord te bekijken.

K
L
Wordt mijn auto toegelaten tot jullie evenementen?

Zie voor meer informatie ons toelatingsbeleid hier hebben wij beschreven welke auto’s wij toelaten.

K
L
Wat moet ik doen als ik verhinderd ben maar al wel een ticket heb gekocht?

Laat dit ons zo snel mogelijk schriftelijk weten dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. Bekijk voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.

K
L
Kan ik meerijden met een ander vervoersmiddel dan een auto?

Het is mogelijk om deel te nemen aan onze evenementen met een auto of motor. Helaas is het niet mogelijk om met andere vervoersmiddelen mee te rijden. Weet je niet zeker of je met jouw voertuig mee kan rijden? Stuur ons dan een bericht.

K
L
Ik heb mij ingeschreven voor een evenement maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Wij streven er naar om alle inschrijvingen binnen 7 dagen na ontvangst te beoordelen en te beantwoorden. Heb je na 7 dagen nog geen antwoord van ons ontvangen? Kijk eerst even of onze e-mail in je ongewenst/spam folder is belandt, neem anders contact met ons op.

K
L
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Jammer om te horen dat je je DayDrive lidmaatschap wilt opzeggen.

Geef je opzegging schriftelijk door via het contactformulier op deze pagina, wij zullen je profiel dan deactiveren.

K
L
Hoe navigeer ik een route van DayDrive?

Je ontvangt van ons altijd een route in GPX formaat. Deze route kun je navigeren met een app op je iPhone of Android telefoon (zoals BikeGPX) of uploaden naar een TomTom of boordcomputer.

K
L
Gaat een evenement altijd door?

Wij hopen natuurlijk dat elk evenement door kan gaan, maar helaas kunnen wij dit niet 100% garanderen omdat wij afhankelijk zijn van een aantal factoren. Hier onder lees je wat wij doen in het geval van overmacht.

Pandemie/Epidimie: In het geval van een pandemie of epidimie kan het zo zijn dat de overheid bepaalde regels oplegt aan evenementen organisaties. Wij zullen in dit geval de situatie beoordelen en kijken naar een passende oplossing. Als wij genoodzaakt zijn een evenement af te lassen dan zul je in de meeste gevallen het geld dat je hebt betaald voor een ticket terug ontvangen of kun je er voor kiezen om een ticket te behouden voor een volgend evenement.

Politie/Gemeente: Wanneer de politie of gemeente een van onze evenementen afkeurt dan gaan wij kijken naar een passende oplossing om alsnog een akkoord te krijgen of eventueel de route omleiden door een gemeente die ons wel toestemming geeft. Als dit kort voor een evenement gebeurt kan het voor komen dat wij genoodzaakt zijn het evenement te verplaatsen naar een andere datum.

Wegafsluitingen: Als er op onze route wegafsluitingen zijn dan zullen wij de route omleiden om zo alsnog een evenement door te laten gaan. In het geval dat een omleiding niet mogelijk is kunnen wij genoodzaakt zijn om het evenement te verplaatsen naar een andere datum.

Weersomstandigheden: Bij extreme weersomstandigheden of als wij het niet veilig achten om te gaan rijden, zullen wij een evenement verplaatsen naar een nieuwe datum.

In het geval dat een evenement niet door gaat worden alle deelnemers tijdig per e-mail of SMS op de hoogte gebracht.

Contactformulier